סיכום יום המעשים הטובים 2011 בתל אביב יפו

יום המעשים הטובים מתקיים בתל-אביב יפו זו השנה השנייה ברציפות, והיקף הפרויקטים שבוצעו הכפיל את עצמו. "היום הזה מאגם את הרוח הטובה הקיימת בעיר להתנדבות וסיוע לזולת ומייצר פלטפורמה המאפשרת למתנדבים לקדם פרויקטים משמעותיים וחיוניים בכל רחבי העיר:" , אומרת סגנית ראש העירייה, מיטל להבי המובילה את היום בעיר.

יום המעשים הטובים שהתקיים בתאריך 5.4.11 הניב למעלה מ-150 מיזמים התנדבותיים ברחבי העיר, בהשתתפות אלפי מתנדבים ובהם 70 מתנדבי על"ה.  בין הפרוייקטים ניתן למנות ליל סדר קהילתי ליוצאי הקהילה האתיופית, התנדבות בכפר עופרים, התנדבות במועדוני קשישים, הקמת גינות קהילתיות באזורים מוחלשים, שיפוץ וצביעה של מוסדות מגזר שלישי ואפילו דוכן הסברה לגיוס מתנדבים לעתיד ועוד.  צפו בסרטון המתעד את אירועי היום.

הצלחת היום הינה פרי מאמץ משותף של עובדי העירייה ועמותת רוח טובה, כאשר מיטל להבי הובילה את הפרויקט בעיר והקימה צוות מטה ההתארגנות יחד גב' רות סופר ממינהל שירותים חברתיים וזהבה שטיינברג, מלשכתה. .gooddeedsday-150x150

ההתארגנות המוצלחת איפשרה להתגבר על מכשולים לא צפויים, בינהם שביתת העובדים הסוציאליים ומזג אוויר הפכפך, ולהפעיל את מרבית הפרויקטים המתוכננים.

להבי: "רבים מאיתנו נותנים מעצמם  לחברה ולקהילה, 365 ימים בשנה, אולם יום המעשים הטובים מאפשר לרכז הרבה רצון טוב שקיים בקרב תושבי העיר לפעילויות מרוכזות בעלות משקל רב. יום זה העצים את המתנדבים והשאיר בקרב כולם הרגשה טובה. מזה שנתיים אני מקדמת את אירועי יום המעשים הטובים בתל-אביב יפו ובכל שנה אני מתרגשת מחדש מהיקף הרצון להעניק ולהתנדב הקיים בקרב תושבי העיר הזו. אני מקווה שאירועים אלו יהפכו למסורת בתל-אביב יפו ובישראל כולה, ואני כבר מצפה לאירועי השנה הבאה.  אני מודה לכל הגורמים שחברו יחדיו בשיתוף פעולה מופתי להצלחת היום הזה ובעיקר לעמותת רוח טובה."

מצגת סיכום יום המעשים הטובים בתל אביב יפו 2011

הוספת תגובה: