עררים למליאת הועדה המקומית

תיעוד העררים של חברת המועצה מיטל להבי אשר הוגשו בהתאם לזכות השמורה לכל חבר מועצה לערור על החלטות  ועדת המשנה לבנין ערים בפני מליאת הועדה.

טיילת להט – ערר למליאת המועצה

טיילת חדשה או ביוב ישן? מצגת ערר להבי למועצה

תוכנית חופי תל אביב נועדה להסדיר ולשפר את מצב חופי העיר. התוכנית הציעה שיפוץ החוף וטיפול בכלל הבניה הלא חוקית, בעיות הביוב וההצפות והחלפת התשתיות הישנות. מימוש הטריבונות כשלב ראשון של מימוש התוכנית מראה כי לעיריה אין כוונה אמיתית לטפל בפגעי החופים, אלא רק למתוח את העור מלמעלה ולהשאיר את כל בעיות החוף כשהיו.
הקליקו להמשך קריאה ולצפיה במצגת הערר מתאריך 29.10.12

שוק בצלאל: פינוי בינוי או דירדור בינוי? מצגת ערר להבי למועצה

פרוייקט ההתחדשות העירונית של שוק בצלאל שאושר בועדות התכנון הפך להיות פרוייקט להעשרת היזמים ורמיסת הסוחרים המקומיים וזכויותיהם. התוצאה הסופית – התפוררות השוק הראשון של תל אביב.
הקליקו להמשך קריאת ולצפיה במצגת הערר מיום 29.10.12

בית הספר אנטיגונוס – ערר לועדת הערר המחוזית

ערר לועדה המקומית בית ספר אנטיגונוס

ערר שוק עליה

מצגת ערר מדיניות מתחם המסילה

מצגת ערר יצחק אלחנן ג' 20.07.09

דיון בנושא עררים מדיניות מתחם המסילה ויצחק אלחנן ג'

21/07/2009 אתמול התקיים דיון במליאת הועדה המקומית לתכנון ובנייה (המורכבת מכל חברי מועצת העיר) בעררים שהגישה מיטל להבי לגבי אישור מדיניות תכנון מתחם המסילה (סמוך לדרך יפו, בין נוה-צדק לפלורנטין) ולגבי אישור תכנית "יצחק אלחנן ג'". בדיון הציעה להבי תנאים לאישור התוכניות, אשר יבטיחו את הקמת השטחים הפתוחים ומוסדות הציבור לפני איכלוס הבניינים, ויביטחו תכנון מאוזן וסביבתי. בסוף הדיון נערכה הצבעה האם לאשר את התכניות כפי שהן, וברוב של 13 מול 10 אושרו התוכניות. בעד אישור התוכניות הצביעו סיעות: תא1, ליכוד, ש"ס, יהדות התורה, צדק חברתי, הגימלאים ורוב העיר. נגד הצביעו: מרצ, הירוקים, עיר לכולנו ולתת לחיות.
בסיום הדיון אמרה להבי כי היא מקווה שלמרות אישור התוכניות, חלק מההצעות שהציעה יוטמעו בתוכניות. לקריאת המצגות שהוצגו בדיון, מכתב הערר וסדר היום של הישיבה לחצו על הכותרת.

ערר רקאנטי התקבל: התכנית חוזרת לדיון מחודש בועדה המקומית

מליאת הועדה המקומית לתכנון ובנייה קיבלה את הערר שהגישה סגנית ראש העירייה מיטל להבי והחזירה את הדיון בתכנית לועדה המקומית. התכנית כוללת הקמת 3 מגדלי דירות בני 30 קומות ו-306 דירות בשטח של כ-100 מ"ר, זאת ללא תכנית כוללת לאזור המציגה את פתרונות התחבורה ומוסדות הציבור.
לצפייה במצגת שהוצגה בדיון והחלטת הועדה וקריאת כתבה שפורסמה בנושא לחצו על הכותרת.

הוספת תגובה: