מכתב לעירייה מתושב מודאג

kiryatSeferSmall (1)

מכתב מתושב לב העיר לראש העיר רון חולדאי המוחה נגד הפרת הבטחת חולדאי בדבר הקמת פארק במתחם קריית ספר והקמת חניון במקום. מכתבים כגון זה נשלחו ע"י תושבים נוספים כגון שי להב, עידו פיילר, ישי גרשון ועוד תושבים. כמו כן מצורפת תכתובת דוא"ל בין תושבים, חברי מועצה והעיריה בנושא קרית ספר וכן פנייתה של חברת המועצה מיטל להבי למנהל מקרקעי ישראל בנושא זה. ראו תחתית העמוד.

יולי 2007

לכבוד ראש העיר מר רון חולדאי

וחברי מועצת העיר

תל אביב – יפו

הנדון: הקמת פארק בלב העיר

שלום רב,

אבקש את התערבותך המיידית במאבקנו הצודק למען פארק ירוק בלב העיר, במתחם קריית ספר. זה הסיכוי האחרון שלנו לקבל את מה שהובטח ומגיע לנו.

למרות שהתחלנו בדיאלוג עם העירייה על תכנון השטח בקריית ספר לגינה זמנית, החלו להפתעתנו וללא כל הודעה מוקדמת עבודות להפיכת המתחם לחניון.

בלב העיר יש הרבה חניונים, אך אין שטחים ירוקים ציבוריים. מתחם קרית ספר הוא עתודת הקרקע האחרונה היכולה לשמש כפארק לרווחת התושבים, אשר סובלים ממחסור חמור בשטחים ירוקים.

נבקשך לפיכך לסייע לנו לעצור את העבודות והתוכניות שמתרקמות מאחורי גבנו וללא שיתוף התושבים, ולקדם בדחיפות יחד איתנו את הקמת הפארק המגיע לנו.

ב- 24.6.07 פנינו במכתב לראש העיר רון חולדאי בבקשה לפגישה דחופה, אך עד עתה לא נענו בתשובה. על רקע ההתפתחיות האחרונות הפגישה דחופה וחיונית מתמיד.

בברכה,

רוני לרום

פניית מיטל להבי למנהל מקרקעי ישראל בעניין קרית ספר

תכתובת דוא"ל בין תושבים, חברי מועצה והעיריה

הוספת תגובה: