שירות שאטלים חדש מתחנת רכבת בני ברק לרמת החייל

אני גאה לספר על שירות חדש שיזמתי והפועל נאמנה כבר שלושה שבועות ומשרת יותר מ-300 נוסעים בכל יום. עובדי רמת החייל יכולים מהיום להשתמש ברכבת ישראל, לרדת בתחנת הרכבת בני ברק ולהינות משירות שאטלים יעיל ומהיר היישר לרחוב ראול ולנברג. אני מקבלת תגובות חיוביות רבות אודות הפרויקט וכן הערות והארות שעוזרים לנו לשפר את השירות עבורכם. שירות טוב של תחבורה ציבורית הוא הפתרון לפקקים ועומסי התנועה – אז אם אתם מגיעים לרמת החיל, נסו את השאטל המפנק ותהנו מהדרך.

לוח זמנים ופרטים נוספים ניתן למצוא באתר הפרויקט בכתובת: http://www.tlvs.org/

לכתבה בנושא באתר News1 –  לחצו כאן

הודעה לעיתונות                                                            26.5.2015

כ-18 אלף עובדי אזור רמת החייל נהנים משירות שאטלים חינמי חדש מתחנת רכבת בני ברק

השאטלים, פרי שיתוף פעולה של רכבת ישראל ועיריית תל-אביב – יפו, מחברים בין תחנת רכבת בני ברק לבנייני המשרדים ברמת החייל • בשבועיים הראשונים להפעלה השתמשו בשירות כ-3000 נוסעים • שירות "עלה וסע" פועל בשעות השיא בבוקר ואחר הצהריים בקו סיבובי, ועוצר בארבע תחנות ברמת החייל לטובת העובדים במקום

יוזמת הפרויקט – מיטל להבי, סגנית ראש עיריית תל-אביב – יפו ומחזיקת תיק התחבורה: "השירות החדש הופך את תחנת הרכבת לאטרקטיבית יותר עבור עובדים רבים באזור רמת החייל. אני מקווה כי שיפור השירות יגרום לרבים להעדיף את התחבורה הציבורית, לחסוך זמן וכסף ולסייע בהפחתת עומסי התנועה במקום. המיזם הינו חלק מתכנית כוללת להפחתת עומסי התנועה בעיר".

מנכ"ל הרכבת, בעז צפריר: "הרכבת היא אמצעי תחבורה נוח, מהיר ויעיל, במיוחד כשהוא מלווה בתחבורה ציבורית למרכזי מגורים ותעסוקה. שיתוף הפעולה של הרכבת עם עיריית תל אביב  הביא לשרות מצוין לעובדים ברמת החייל שמגיעים לשם ברכבת מכל האזורים – הקרובים והמרוחקים יותר. אין לי ספק שזה משרת את הנוסעים".

עיריית תל-אביב – יפו ורכבת ישראל השיקו לאחרונה פרויקט משותף לעידוד השימוש בתחבורה ציבורית: רכב הסעה ייעודי מחכה ליורדים בתחנת הרכבת בני ברק, הסמוך לאזור התעסוקה רמת החייל, ומפזר את הנוסעים בארבע תחנות לאורך אזור התעסוקה, הסובל מפקקים רבים ועומסי תנועה כבדים.

בשבועיים הראשונים להפעלה, השתמשו בשירות יותר מ-3000 נוסעים והתקבלו תגובות חיוביות רבות. בימים אלה נאספים משובים מהנוסעים, על מנת לשפר בהמשך את השירות לפי צרכי העובדים. זמני יציאת השאטלים מתוזמנים בהתאם לזמני הגעת ויציאת הרכבות מהתחנה, ומופעלים ב-11 סבבים בשעות הבוקר ו-12 סבבים בשעות הערב מ-6:48 עד 10:08 כל עשרים דקות, ומ-14:55 עד 18:30 כל עשרים דקות בהתאם לשעות הגעת הרכבת.

מסקר שערכה סגנית ראש עיריית תל אביב יפו, מיטל להבי טרם הפעלת השירות, עולה כי 40% מהמגיעים ברכב פרטי אל רמת החייל הצהירו כי יפסיקו לנסוע ברכב בשל קיום השירות. כך, מקווים בעירייה, הרכבת תהפוך לכלי תחבורה מועדף עבור המגיעים לאזור ותסייע בהפחתת גודש התנועה במקום.

לוח זמנים ופרטים נוספים ניתן למצוא באתר הפרויקט בכתובת: http://www.tlvs.org/

לפרטים נוספים:

נטע דונחין, עוזרת אישית לסגנית ראש העירייה לתחום התחבורה, 03-5218440

donchin_n@mail.tel-aviv.gov.il

חפשו אותנו גם בפייסבוק