שאטלים לעובדים במרכז תל אביב

משלב הגיית הרעיון עד לביצועו ע"י חברת אחוזת חוף ובשיתוף רכבת ישראל – מיטל להבי הובילה פריצת דרך בדפוס נסיעת המועסקים למרכז תל אביב. לא עוד כניסה ברכב הפרטי עד לחניה של בניין המשרדים, לא עוד בזבוז זמן עבודה יקר על נסיעה באוטובוסים איטיים. מעכשיו שם המשחק הוא שאטל DOOR TO DOOR.

עובדי הבנקים יוכלו בקרוב להגיע במהירות ובנוחות מביתם למשרד ללא עמידה בפקקים המתישים ויותר מזה – ללא בזבוז דלק יקר כה רב.

"בקרוב יחכה שאטל לנוסעי הרכבת כבר בתחנה, וברגע שהם יורדים מהרכבת הם יעלו על הרכב שייקח אותם עד לפתח בניין המשרדים. הכי מהיר ויעיל שאפשר" מסבירה להבי כיצד יעבוד השירות החדש. "היוזמה עלתה בפגישת הועדה ליירוק עסקים אותה יזמתי ואותה אני מרכזת. הסתבר שהגעת העובדים ברכב פרטי הם הנזק הסביבתי הגדול של עסקים כגון בנקים, חברות ייעוץ וחברות ביטוח. וכך עלה הרעיון להנהיג שאטל יעיל שבאמת יהווה תחליף לרכב הפרטי . הרעיון עלה הבנקים ורכבת ישראל נרתמו וחברת אחוזות החוף לקחה על עצמה לנהל את הפרוייקט מטעם עיריית תל אביב יפו."  המימון לשירות החדש יתחלק בין הבנקים הרכבת והעובדים שישלמו 130 ש"ח לכל היותר עבור השירות.

"זו בהחלט פריצת דרך אך יש עוד הרבה מה לעשות, ובראש ובראשונה עלינו להתיר את המשוואה שרכב שווה להטבה בשכר".  הסבירה להבי גם במאמר דעה שפורסם בעיתון דה מרקר. עובדים ומקומות העבודה יצטרכו לשנות את דפוסי ההתייחסות לרכב צמוד כדי שניתן יהיה להתמודד עם עומסי התנועה הבלתי אפשריים, עם זיהום האויר הכבד שיש בתל אביב ועם הסעיף הכבד של הוצאות דלק בכל רשימת הוצאות של משקי הבית בישראל.

קראו בקבצים המצורפים על השאטלים החדשים ואופן ניהול השירות- שאטלים ממתחם הבנקים במרכז ת"א אל תחנות הרכבת ת"א השלום וההגנה

 

הוספת תגובה: